ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ
Завданням профорієнтаційної роботи в школі є виявлення спрямованості особистості в будь-якій професійній діяльності, визначення здібностей, талантів, якостей та допомоги в визначенні їх застосування.
Рушійною силою самовизначення особистості на думку деяких психологів є розв’язання протиріччя між «хочу» – «можу» – «треба».
Щоб прийняти правильне рішення, необхідно враховувати ряд факторів - власні побажання, психологічні особливості та можливості і не слід забувати й про потреби ринку праці.
Практичним психологом проводиться тестування учнів 9-11 класів Березанського НВК, бесіди та консультування на дану тему. Також проводилось діагностичне дослідження профільних класів (біологічного і математичного) з метою визначення правильного вибору учнів даних напрямків.
Ніна КАЛЮЖНА,
практичний психолог