Порядок подання та оформлення запитів на інформацію
Запит на інформацію подається до відділу документообігу (перший поверх будівлі міської ради)
з понеділка до четверга з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00 (з 12.00 до 13.00 – обідня перерва) письмово, усно,
за телефоном 6-47-07 або на електронну адресу – E-mail: info@berezan-rada.gov.ua
Форма інформаційного запиту для отримання публічної інформації (Завантажити)
Запит від особи на отримання інформації можна подати у довільній формі. При цьому необхідно обов’язково зазначити:
1) прізвище та ім’я запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)
3) підпис і дату.
Згідно із Законом України „Про доступ до публічної інформації“, відповідь на інформаційний запит має бути надана не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Примітки.
- Інформація на запит надається безкоштовно. У разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
- Відповідно до статті 23 Закону України „Про доступ до публічної інформації“, рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.