Проведення навчання надавачів соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
Зважаючи на важливість соціальної підтримки сімей в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами та які, відповідно до висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи наданого інклюзивно-ресурсним центром, потребують супроводу в закладах дошкільної освіти та загальної освіти, керуючись наказом Міністерства соціальної політики України від 23.12.2021 року №718 “Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання” (далі - Державний Стандарт) Київський обласний центр соціальних служб (далі - Центр) інформує.
Відповідно до затвердженого робочого плану на поточний рік Центр планує проведення відповідного навчання для осіб, які будуть надавати соціальну послугу під час інклюзивного навчання.
Для визначення потреби та подальшого формування навчальних груп, на підставі Державного Стандарту, надаємо роз'яснення, щодо порядку подачі направлень соціальних робітників або фізичних осіб-підприємців, які будуть здійснювати заходи, що складають зміст соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання, яка передбачає комплекс заходів, спрямованих на забезпечення повної та ефективної участі отримувача соціальної послуги в освітньому процесі шляхом надання підтримки та допомоги в пересуванні, самообслуговуванні, комунікації, харчуванні, орієнтації у просторі, а також на забезпечення безпеки в приміщенні на території закладу, на іншій території під час екскурсії, навчальних поїздок, інших заходів передбачених освітнім процесом.
Для соціальних працівників:
ПІБ та контактні дані соціального працівника/фахівця;
інформація про працевлаштування (довідка з місця роботи);
медичний висновок про стан здоров'я.
Для фізичних осіб-підприємців:
ПІБ та контактні дані ФОП;
інформація про території та місце, де буде здійснюватися підприємницька діяльність (надаватися соціальна послуга);
медичний висновок про стан здоров'я, з обов'язковим зазначенням, що він може здійснювати заходи, що складають зміст соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання.