Про кадрове діловодство – на вебінарі

24.10.2022

Ведення кадрового діловодства, правильне оформлення та зберігання документів з управління персоналом – важливі для кожного підприємства, установи чи організації, не є виключенням і наш муніципалітет. Сьогодні працівники міської ради: керуючий справами Лариса Кочур, завідувач сектору документообігу Наталія Івасенко, завідувач архівного сектору Олена Зеленова та головний спеціаліст сектору персоналу Альона Ярутіч взяли участь у вебінарі „Особливості ведення кадрового діловодства в ОМС“. Під час вебінару ознайомились з основними вимогами Держстандарту 4163:2020, які стосуються кадрових документів: оформлення розпоряджень та їх візування, ведення та зберігання особових справ тощо.

Спікер заходу – Валентина Гудим, директор Державного архіву Полтавської області, звернула особливу увагу на роботу з цими документами в умовах війни, зазначивши, що зараз, як ніколи, є важливим відцифрування документів для їх збереження та використання в роботі.

Варто зазначити, що захід організований Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування „Асоціація об’єднаних територіальних громад“.

<<< До списку усіх новин