Оцінка якості адмінпослуг
Посилання на відео: Соціальна реклама - Оцінка якості адмінпослуг
Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Відсьогодні українці зможуть оцінити якість держсервісу у будь-який зручний спосіб: - Під час візиту у ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона; - Після візиту у ЦНАПи. Люди, що залишили номер телефону, отримуватимуть SMS- або Viber- повідомлення з опитуванням. - Усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонуватимуть людям, що скористалися послугами у ЦНАП, щоб уточнити, чи все було гаразд. - У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками. На платформі Дія.Центрів у розділі “Мапа Дія.Центрів”, де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.