Електронні лікарняні!

16.11.2021

Електронний листок непрацездатності формується (видаєтьсяза допомогою програмних засобів з електронного реєстру листків непрацездатності (далі — ЕРЛН, Реєстр) на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність або документа, що засвідчує факт усиновлення дитини, і реєструється за єдиним реєстраційним номером листка непрацездатності в Реєстрі електронних документів. Він є підставою для звільнення від роботи, оплати перших 5 днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Формує та веде даний реєстр Пенсійний фонд України (ПФУ). Він же і є володільцем даних.

Отримати інформацію про електронний листок непрацездатності може:

1) страхувальник (роботодавець) — через електронний кабінет  застрахованої особи та страхувальника на порталі послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) (вкладка «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності»);

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Страхувальник може отримувати інформацію з Реєстру щодо застрахованої особи (працівника) за період перебування з нею в трудових відносинах.

2) застрахована особа (працівник) — через свій електронний кабінет на вищезазначеному вебпорталі ПФУ.

Сервіс, звичайно, буде надаватися для зареєстрованих користувачів, які увійшли на вебпортал ПФУ за ЕЦП (електронний цифровий підпис).

 Пошук відомостей у Реєстрі здійснюється за ПІБ та датою народження застрахованої особи, її реєстраційним номером облікової картки платника податків за принципом повного збігу всіх зазначених ідентифікаторів пошуку та/або кожного окремого із зазначених ідентифікаторів пошуку.

При внесенні інформації в Реєстр, лікар повинен буде зазначити в системі найменування та податковий номер страхувальника, у якого працює пацієнт. 

Страхувальникам  (роботодавцямрадимо заздалегідь проінформувати своїх працівників про податковий номер підприємства.

<<< До списку усіх новин