ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінцівпливу на довкілля

09.10.2024

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОБАНСЕРВІС" 31982734 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1.    Інформація про суб'єкта господарювання.

Україна, 08130, Київська обл., Бучанський р-н, село Петропавлівська Борщагівка, вул.Велика Кільцева, будинок 2

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)

2.     Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Функціонування багатопаливної автомобільної заправної станції за адресою: 07543, Київська обл., Броварський р-н, м. Березань, вул. Індустріальна, 10. В рамках планованої діяльності ТОВ «АВТОБАНСЕРВІС» передбачається експлуатація існуючої багатопаливної автомобільної заправної станції (АЗС), призначеної для прийому і зберігання світлих нафтопродуктів (різних марок бензину і дизельного палива), а також скрапленого вуглеводного газу (СВГ) (пропан- бутану), і заправки паливом автомобільного транспорту усіх типів. ТОВ «АВТОБАНСЕРВІС» - контактний номер телефону: (044) 494-31-11, електронна пошта: daboss4@ukr.net

Технічна альтернатива 1.

Для здійснення операцій по прийому, зберіганню і відпуску світлих нафтопродуктів облаштований підземний резервуарний парк загальним об'ємом 115 м3 (в т.ч. незадіяна секція об'ємом 14 м3), призначений для зберігання бензину і дизельного палива. Для прийому і зберігання СВГ використовуються 2 наземні резервуари кожен об'ємом 4,85 м3. Для відпуску різних видів рідкого моторного палива встановлені дві паливно-роздавальні колонки. Для відпуску СВГ використовується окрема газо-роздавальна колонка.

Технічна альтернатива 2.

Технічна альтернатива 2 розглядає встановлення на АЗС обладнання для заправки автомобілів стиснутим природним газом (СПГ) - метан, замість СВГ (пропан-бутан).

3.     Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Київська обл. Броварський р-н Березань вул. Індустріальна, 10

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Березанська міська об'єднана територіальна громада Київської області

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Київська обл. Броварський р-н Березань вул. Індустріальна, 10.

Автомобільна заправна станція ТОВ «АВТОБАНСЕРВІС», розташована в м. Березань Броварського р-ну Київської обл. по вул. Індустріальна, 10 на земельній ділянці кадастровий номер 3210400000:01:014:0009 площею 0,1291 га, яка є власністю ТОВ «АВТОБАНСЕРВІС».

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Київська обл. Броварський р-н .

Територіальна альтернатива не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюватиметься в межах існуючої АЗС, де наявні інженерні комунікації, будівлі та споруди з необхідною інфраструктурою для нормального функціонування.

4.     Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності, обумовлений наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, зайнятості місцевого населення.

5.    Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

На АЗС ТОВ «АВТОБАНСЕРВІС» здійснюється приймання, зберігання і заправка автотранспорту світлими нафтопродуктами (бензином і дизельним паливом різних марок) та скрапленим вуглеводним газом (СВГ) (пропан-бутаном). Доставка бензину та дизельного палива здійснюється автоцистернами, із яких паливо через швидкороз'ємні муфти по трубопроводах зливається в підземні резервуари. Резервуарний парк має загальну місткість 115 м3 і складається з двох секційних горизонтальних циліндричних підземних резервуарів. Секції одного з резервуарів загальною ємністю 60 м3 призначені для: - бензинів марок: А-95 - 16 м3; А-95 Євро - 10 м3 і 15 м3; А-92 - 19 м3. Секції другого резервуару загальним об'ємом ємністю 55 м3 (в т.ч. незадіяна секція об'ємом 14 м3) призначені для: - бензину марки А-95 Ventus - 11 м3; - дизельного палива: ДП Євро - 15 м3; ДП Ventus - 15 м3. Резервуари укомплектовані необхідною запірною арматурою, дихальними клапанами, оглядовими пристроями. Заправлення автомобілів рідким моторним паливом здійснюється через дві двохсторонні паливно-роздавальні колонки (ПРК) SCHEIDT & BACHMANN типу MZ 7010, з кожної сторони яких розташовано по 5 паливно- роздавальних пістолетів. Максимальна продуктивність АЗС - 800 заправлень / добу. Проектна потужність АЗС з реалізації палива становить: - бензин А-95 - 190 м3/рік; - бензин А-95 Super - 230 м3/рік; - бензин А-92 - 135 м3/рік; - бензин А-95 Ventus - 120 м3/рік; - ДП - 400 м3/рік; - ДП Ventus - 90 м3/рік. Обладнання АГЗП включає в себе такі основні складові: - 2 надземні резервуари для накопичування і видачі СВГ; - насоси з вибухозахищеними електродвигунами; - фільтри сітчасті для очищення СВГ; - штуцери для подачі СВГ з автоцистерни в резервуар; - запірна, регулююча і запобіжна арматура; - прилади контролю та автоматики; - технологічні трубопроводи. СВГ доставляється на АЗС в спецавтоцистернах та через спеціальну зливну колонку, яка обладнана приєднувальними пристроями для шлангів автоцистерни, перекачується в 2 горизонтальні ємності об’ємом 4,85 м3 кожна. Наповнення балонів газобалонних автомобілів СВГ здійснюється за допомогою окремої газо-роздавальної колонки. Максимальна продуктивність АГЗП - 100 заправлень / добу. Максимальна проектна потужність АГЗП з реалізації СВГ- 700 м3/рік. На території також розташована установка для підкачування автошин. До складу операторської входять: зала обслуговування із зоною споживання їжі та зоною з продажу супутніх товарів; складські і технічні приміщення; санвузли для маломобільних верств населення і відвідувачів та інші допоміжні приміщення. В приміщенні торгового залу розміщена зона споживання їжі на 9 посадкових місць, заснована на принципі швидкого обслуговування відвідувачів. Процес приготування їжі в закладі полягає в доготовуванні напівфабрикатів шляхом 'їх підігрівання у мікрохвильових печах, грилі, пароконвектоматах та реалізації у споживчій тарі. Для зберігання продуктів передбачені комора сухих продуктів, холодильні та морозильні камери. Інженерне забезпечення об’єкту: - опалення: електричним котлом; - водопостачання - від існуючої свердловини глибиною 36 м, дебітом 3,2 м3/годину; - водовідведення господарсько-побутових стоків і виробничих стоків - у каналізаційні мережі Комунально Підприємства «Міськводоканал Виконавчого комітету Березанської міської ради» на підставі укладеного договору, - водовідведення зливових вод - на локальні очисні споруди стічних вод з нафтосеперацією типу SWK-3 з наступним відведенням в резервуар-накопичувач; - електропостачання - від існуючої мережі; для забезпечення живлення обладнання АЗС під час відключення електроенергії передбачається дизель-генератор. Транспортне забезпечення - заїзд та виїзд на ділянку передбачено з вул. Індустріальна. Проїзд автотранспорту по території автозаправного комплексу передбачено з одностороннім рухом автотранспорту. Для розміщення автомобілів відвідувачів на території АЗС передбачена відкрита стоянка. Кількість робочих місць на об’єкті - 15. Режим роботи на АЗС: - кількість робочих днів - 365; - кількість робочих змін - 3; - кількість робочих годин у зміну - 8.

6.   Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Підприємство відноситься до об’єктів, для яких екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні та інші обмеження приведені в діючих державних екологічних нормативних документах, будівельних, санітарних і протипожежних нормах. Екологічні обмеження: - при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; - по атмосферному повітрю - забезпечення дотримання гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених міст; - по водному середовищу - забезпечення заходів по виключенню впливів на поверхневі та підземні води; - по акустичному впливу - допустимі рівні шуму; - по ґрунтам та ґрунтовим водам - захист від забруднення неочищеними стічними водами та відходами; - по поводженню з відходами - роздільний збір відходів; передача відходів згідно чинного законодавства; розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом; - виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарно-гігієнічні обмеження: - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; - дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених Наказом МОЗ України від 19.06.96 №173; - дотримання допустимого акустичного (шумового) забруднення відповідно до вимог ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму». Інші обмеження: - дотримання правил пожежної безпеки; - обмеження містобудівного характеру, що встановлюються на основі ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

-     територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею; - забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі; - використання земельних площ в межах земельної ділянки, наданої у користування у відповідності з вимогами чинного законодавства.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

7.     Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Планована діяльність буде здійснюватися на території та в межах існуючої АЗС, будівництво додаткових об’єктів не планується, отже реалізація планованої діяльності не потребує здійснення інженерної підготовки і додаткового захисту території. Інженерні мережі водопостачання, каналізації, теплопостачання, електропостачання АЗС залишаються без змін. Проектні рішення будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо технічної альтернативи 2.

Для технічної альтернативи 2 інженерна підготовка території включає планування майданчику. Необхідна еколого-інженерна підготовка потребує прокладання інженерних мереж, супутні роботи з організації та підготовки майданчика будівництва.

щодо територіальної альтернативи 1.

Діяльність здійснюється на території та в межах промммайданчика за адресою: 07543, Київська обл., Броварський р-н, м. Березань, вул. Індустріальна, 10. Територія АЗС упорядкована, забезпечена під’їздами та виїздами. В період експлуатації буде забезпечуватись раціональне використання природних ресурсів, а також будуть передбачені охоронні, захисні та компенсаційні заходи.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

8.     Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

-     клімат і мікроклімат - планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату; - повітряне середовище - забруднення повітря викидами забруднюючих речовин, рівень якого не перевищуватиме ГДК на межі санітарно-захисної зони; джерелами утворення забруднюючих речовин будуть - дихальні клапани резервуарів зберігання РМП, запобіжний клапан ємності зберігання СВГ (пропан-бутан), ПРК, дизельний генератор; - водне середовище - утворення господарсько-побутових та зливових стоків; за умови дотримання проектних рішень вплив на водне середовище буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства; - ґрунт - за умови дотримання проєктних рішень вплив буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства; - геологічне середовище - вплив відсутній; - рослинний та тваринний світ - проммайданчик розташований у межах антропогенно-трансформованих територій, тому вплив на рослинний та тваринний світ буде мінімальний; - навколишнє соціальне середовище - надходження коштів у місцевий та державний бюджет; - навколишнє техногенне середовище - не впливає; - утворення відходів - виробничі та побутові відходи, що утворюватимуться, передбачається тимчасово зберігати у спеціально призначених місцях з наступною їх передачею згідно чинного законодавства.

щодо технічної альтернативи 2.

Джерела та види можливого впливу на довкілля аналогічні Технічній альтернативі 1, але оскільки розглядається встановлення на АЗС обладнання для заправлення автомобілів стиснутим природним газом (СПГ), замість СВГ (пропан-бутан), то джерелами утворення забруднюючих речовин згідно Технічної альтернативи 2 відповідно будуть: дихальні клапани резервуарів зберігання РМП, запобіжний клапан ємності зберігання СПГ, ПРК, дизельний генератор. В викидах забруднюючих речовин в атмосферне повітря замість пропану, бутану і одоранту буде присутній метан.

щодо територіальної альтернативи 1.

Провадження планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення. Викиди від об’єкту, що проєктується, а також рівні шуму, вібрації, ультразвуку та електромагнітних випромінювань на межі найближчої житлової забудови не перевищуватимуть гігієнічні нормативи. Об’єкти природно-заповідного фонду, пам’ятки архітектури, історії і культури на території відсутні. В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

9.    Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

10.                    Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

11.     Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VIII від 23.05.2017.

12.     Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13.                   Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14.     Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаментом екології та природних ресурсів КОДА

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Висновок з оцінки впливу на довкілля

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаментом екології та природних ресурсів КОДА

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15.      Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 01004, м. Київ, вул. Басейна 1/2А, Електронна адреса: dep eco@koda.gov.ua, тел.: (044) 279-01-58, Контактна особа: Морозов Володимир Леонідович

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 824 від 14.09.2020}

<<< До списку усіх оголошень