Заступники міського голови / Члени виконавчого комітету Березанської міської ради / Керуючий справами виконавчого комітету

Заступники міського голови

Перший заступник міського голови

 

Хруль Руслан Федорович

Тел.: 045-766-47-07

E-mail: berezan_mr@ukr.net
Дні прийому: вівторок з 09:00 по 17:00
 

Біографічна довідка

Посада - перший заступник Березанського міського голови.
Громадянство - громадянин України. 
Число, місяць і рік народження - 06 квітня 1983 року.   
Місце народження - Україна, Київська область, м. Березань.   
Освіта - вища, Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, педагогіка і методика середньої освіти, музика, вчитель музики, методист з виховної роботи (2005 рік).
Володіння мовами  - українська, російська - вільно, англійська - зі словником.
Політична партія -  "Березанська громада"
Загальний стаж роботи - 19 років
Стаж державної служби - 3 роки
Депутат ради - не обирався.   
Стягнення - не має. 

Відомості про трудову діяльність

2000 - 2004 - вчитель музики ЗОШ № 3, м. Березань, Київська обл.   
2004-2015 - директор Березанського міського будинку культури, м. Березань, Київська обл.   
2015 по цей час - заступник міського голови, м. Березань, Київська область. 
З 14.02.2020 - перший заступник міського голови, м.Березань, Київська область.

 

Загальні функціональні повноваження першого заступника міського голови:

Кожен із заступників міського голови:

1. Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України: "Про місцеве самоврядування в Україні”, "Про службу в органах місцевого самоврядування”, інших законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, Центральних органів виконавчої влади, облдержадміністрації, здійснює повноважень виконавчого комітету у визначених напрямах діяльності, спрямовує, координує та контролює роботу відповідних управлінь, відділів, служб виконавчого комітету, а також організацій, установ і підприємств щодо:
1.1. Підготовки проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, розроблення, виконання міських, міжрегіональних програм та угод стосовно економічного і соціального розвитку.
1.2. Контролю, аналізу і оцінки стану економічного та соціального розвитку міста відповідних сферах.
1.3. Виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голів облдержадміністрації, облради, міського голови.
1.4. Підготовки відповідно до вимог діловодства документів на засідання сесії міської ради та виконавчого комітету, розроблення проектів, розпоряджень міського голови, рішень ради та її виконавчого комітету.
1.5. Вирішення питань діяльності окремих управлінь, відділів, служб та інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради відповідно до розподілу повноважень.
1.6. Контролює та несе персональну відповідальність за виконання розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету відповідно до розподілу обов’язків та у визначенні контрольні строки інформує про їх виконання.
1.7. Дає доручення управлінням, відділам, службам та іншим структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради.
1.8. Здійснює особистий прийом громадян та забезпечує розгляд їх звернень в установленому порядку.
1.9. Сприяє роботі відповідних об’єднань і громадян.
1.10. Вносить міському голові пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посад керівників відповідних підрозділів, установ, підприємств та організацій, а також пропозицій щодо заохочення або притягнення їх до дисциплінарної відповідальності згідно з розподілом обов’язків.
1.11. Здійснює керівництво відповідними комісіями, радами іншими колегіальними органами.
1.12. Погоджує структуру, штатний розпис управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом повноважень.
1.13. Затверджує плани роботи управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом повноважень.
1.14. Має інші повноваження, передбачені нормативними актами.
1.15. Вносить на розгляд міського голови пропозиції з питань, що належать до компетенції міської ради, її виконавчого комітету та ініційованих виконавчими органами міської ради, управліннями, відділами, службами виконавчого комітету міської ради, підприємствами, організаціями міста.
1.16. Відповідає за підготовку проектів розпоряджень, рішень та інших документів, вживає вичерпних заходів щодо врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів та візує їх.

Функціональні повноваження  першого заступника міського голови:

Відповідає за реалізацію повноважень виконавчого комітету у сфері:

охорони здоров’я та культури;

сприяння роботі творчих спілок;

розвиток всіх видів медичного обслуговування, розвитку мережі лікувальних закладів усіх форм власності,

забезпечення охорони пам’яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання;

розвиток туризму;

організація роботи з питань безбар’єрного простору на території громади;

поводження з твердими побутовими відходами;

організація благоустрою території, створення зон відпочинку;

організація будівництва, ремонту та експлуатації місцевих доріг;

організація управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, та забезпечення необхідного рівня та якості комунальних послуг населенню;

здійснення заходів з енергозбереження;

забезпечення охорони навколишнього середовища;

формування тарифів на житлово-комунальні послуги;

підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місті;

організація обліку житлового фонду та квартирного обліку;

утримання в належному стані кладовищ та їх охорони;

підтримка волонтерського руху;

сприяння наданню шефської допомоги військовим частинам;

сприяння підготовки молоді до військової служби та призову на строкову військову та альтернативну службу;

організація заходів, пов’язаних з мобілізаційною підготовкою, оборонною роботою та цивільним захистом населення на території громади;

запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

створення резервного фонду для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

організація проведення оплачуваних громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, та суспільно-корисних робіт на підприємствах, установах та організаціях, що належать до комунальної власності;

 

організація виконання перспективних і поточних планів роботи міської ради та її виконавчого комітету з відповідних напрямків діяльності, регіональних і галузевих програм.

Здійснює керівництво діяльністю:

відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення;

відділ культури;

відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;

відділ з питань житлово-комунального господарства.

Координує діяльність:

заклади культури міської ради.

Взаємодіє і сприяє діяльності виконавчого комітету з установами, організаціями та підприємствами:

КНП „Березанська міська лікарня Березанської міської ради“;

КНП „Центр первинної медико-санітарної допомоги Березанської міської ради“;

Баришівська філія Державної установи „Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України“;

КП „Березанькомунсервіс виконавчого комітету Березанської міської ради“;

КП „Міськводоканал виконавчого комітету Березанської міської ради“;

КП „Березанський комбінат комунальних підприємств виконавчого комітету Березанської міської ради“;

КП „Житлово-побутове підприємство виконавчого комітету Березанської міської ради“.

Заступник міського голови

Мосінзова Іванна Олександрівна

Посада - заступник міського голови

Громадянство - громадянка України

Число, місяць і рік народження -19 січня 1982 року

Місце народження - смт Баришівка, Київської обл.

Освіта - вища, магістр права

Науковий ступінь, вчене звання - не має

Володіння мовами  - українська, російська

Політична партія - "Березанська громада"

Загальний стаж роботи - 18 років 11 місяців

Стаж державної служби - 16 років 9 місяців

Депутат ради - не обиралася

Стягнення - не має

 

Відомості про трудову діяльність:

2001-2002 – культорганізатор Центру позашкільної роботи «Мрія»
2002-2006 – помічник голови суду Баришівського районного суду
2007 – лютий 2020 – начальник юридичного відділу апарату Баришівської районної державної адміністрації
2018 – навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації ї питань запобігання корупції  - Всеукраїнський центр підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування

 

Функціональні повноваження заступника міського голови:

 

  • Відповідає за реалізацію повноважень виконавчого комітету у сфері:
  • забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;
  • забезпечення реалізації державної політики з питань сім’ї, дітей та молоді;
  • гендерної політики;
  • запобігання дитячій бездоглядності;
  • соціальний захист населення;​
  • контроль за додержанням законодавства про працю;
  • надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають в складних життєвих обставинах, бездомним особам;
  • питання опіки і піклування;
  • організація та проведення громадських робіт для осіб, які зареєстровані як безробітні;
  • забезпечує реалізацію державної політики в галузі соціального забезпечення та соціального захисту учасників АТО/ООС, осіб, які захищали та захищають незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України;
  • вирішення питань адміністративно-територіального устрою;
  • здійснення заходів щодо запобігання проявам корупції у структурних підрозділах Березанської міської ради та її виконавчого комітету;
  • контроль за дотриманням законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів;
  • організація правової роботи, спрямованої на неухильне дотримання вимог чинного законодавства України, захист прав та законних інтересів Березанського міського голови, Березанської міської ради та її виконавчих органів у судах та інших органах;
  • організація проведення правової експертизи проєктів розпоряджень міського голови та проєктів рішень сесії та виконкому;
  • координація роботи щодо державної реєстрації актів цивільного стану;
  • надання пропозицій щодо структури виконавчих органів;
  • забезпечення ведення Державного реєстру виборців;
  • сприяння в організації та проведенні виборів;
  • контроль роботи структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету щодо впровадження принципів верховенства права в діяльності органу місцевого самоврядування, забезпечення відкритості влади;
  • організація виконання перспективних і поточних планів роботи міської ради та її виконавчого комітету з відповідних напрямків діяльності, регіональних і галузевих програм.

Здійснює керівництво діяльністю:

  • управління соціального захисту населення та праці;
  • служба у справах дітей;
  • юридичний відділ;
  • відділ ведення Державного реєстру виборців;
  • відділ державної реєстрації актів цивільного стану.

​​Взаємодіє і сприяє діяльності виконавчого комітету:

  • Березанський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
  • Березанське управління Броварської філії Київського обласного центру зайнятості;
  • Рада ветеранів м. Березань.

Заступник міського голови

Івченко Євген Петрович

Посада - заступник міського голови

Громадянство - громадянин України

Число, місяць і рік народження - 6 жовтня 1980 року

Місце народження - с. Дернівка Баришівського району Київської області.

Освіта - вища

Науковий ступінь, вчене звання - не має

Володіння мовами  - українська, російська

В 2003 році закінчив із відзнакою Ніжинський державний педагогічний університет ім. М. Гоголя.

Спеціальність - педагогіка і методика середньої освіти. Історія. Кваліфікація – вчитель історії і правознавства. 

В 2008 році закінчив Академію адвокатури України.

Спеціальність - правознавство. Кваліфікація – юрист.

Відомості про трудову діяльність:

  • Трудову діяльність розпочав у 2003 році на посаді вчителя історії та правознавства Сезенківської загальноосвітньої школи I-III ступенів.
  • В 2004 році працював соціальним працівником спеціалізованої служби підтримки сім’ї.
  • З 2004 по 2005 рік працював на посадах головного спеціаліста управління економіки, начальника інформаційно – аналітичного відділу, заступника начальника управління праці та соціального захисту населення Баришівської районної державної адміністрації.
  • В 2006 – 2007 роках працював головним спеціалістом відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату Київської обласної державної адміністрації.
  • З 2007 по 2010 роки працював в Київській обласній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» на посадах юрисконсульта юридичного відділу, заступника начальника юридичного відділу.
  • З 2010 по 2013 рік, обіймав посаду начальника Баришівського районного відділу Київської обласної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру».
  • З 2013 по 2015 рік працював на посаді заступника начальника Управління – начальника відділу державного земельного кадастру Управління Держземагентства у Баришівському районі Київської області.
  • З 2015 по 2021рік працюював на посаді начальника Управління  у Баришівському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області.
  • З 2021 по 2023 рік працював на посаді першого заступника селищного голови Баришівської селищної ради Броварського району Київської області.

Присвоєно 5 ранг державної служби (Б категорії).

Відповідає за реалізацію повноважень виконавчого комітету у сфері:

  • містобудування, архітектури та будівництва, створення в них конкурентного середовища;
  • регулювання земельних відносин, ведення земельно-кадастрової документації, моніторингу земель та землеустрою;
  • організація роботи щодо ведення капітального будівництва об’єктів комунальної власності;
  • організація роботи з пасажироперевезень на території громади;
  • забезпечення здійснення повноважень щодо управління комунальним майном, що належить до комунальної власності територіальної громади;
  • формування тарифів на житлово-комунальні послуги;
  • сприяння реалізації повноважень виконкому у сфері зовнішньо­економічної діяльності, соціально-економічного розвитку, планування та обліку, залучення інвестицій, сприяння розвитку малого та середнього бізнесу;
  • організація роботи з розроблення і здійснення заходів щодо стратегічного планування;
  • організація розробки та реалізації програм соціально-економічного розвитку громади;
  • забезпечення реалізації муніципальних ініціатив;
  • здійснення регуляторної політики;
  • організація заходів з міжнародного партнерства;
  • організація виконання перспективних і поточних планів роботи міської ради та її виконавчого комітету з відповідних напрямків діяльності, регіональних і галузевих програм.

​Здійснює керівництво діяльністю:

  • відділ з земельних питань;
  • відділ архітектури та містобудування;
  • відділ капітального будівництва;
  • відділ економіки та комунальної власності.