Заступники міського голови / Члени виконавчого комітету Березанської міської ради / Керуючий справами виконавчого комітету

Керуючий справами виконавчого комітету

Кочур Лариса Василівна

Посада: керуючий справами виконавчого комітету Березанської міської ради

Громадянство: громадянка України

Число, місяць і рік народження: 21 березня 1974 року

Місце народження: смт. Чорнухи Полтавської області

Освіта - вища, магістр

Відомості про трудову діяльність:

  • 1993-2004– учитель початкових класів Полтавського комплексу школа-дитсадок
  • 2004-2006 – директор Пирятинського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
  • 2006-2010 – головний спеціаліст загального відділу апарату Пирятинської районної державної адміністрації
  • 2010-2012 – начальник загального відділу апарату Пирятинської районної державної адміністрації
  • 2012-2020 – керуючий справами виконкому Пирятинської міської ради

Керуючий справами виконавчого комітету Березанської міської ради

Відповідає за:

  • організації та здійснення загального керівництва діяльністю апарату виконавчого комітету;
  • перспективне та поточне планування роботи виконавчого комітету; розробка регламенту роботи виконавчого комітету;
  • проведення організаційної роботи з питань підготовки засідаї виконавчого комітету міської ради, забезпечення підготовки проекту плац роботи виконавчого комітету на рік;
  • забезпечення взаємодії між структурними підрозділами міської ради та виконавчого комітету;
  • забезпечення організації діловодства та документообігу в апараті міської ради та її виконавчих органах;
  • реалізація політики щодо забезпечення доступу до публічної інформації;
  • організація роботи зі зверненнями та особистого прийому громадян керівництвом міської ради;
  • забезпечення реалізації державної політики щодо надання адміністративних послуг;
  • забезпечення захисту персональних даних;
  • надання пропозицій щодо структури виконавчих органів;
  • організаційно-правове та кадрове забезпечення діяльності виконавчого комітету;
  • здійснення заходів з питань управління персоналом в органах місцевого самоврядування;
  • контроль роботи структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету щодо впровадження принципів верховенства права в діяльності органу місцевого самоврядування, забезпечення відкритості влади;
  • організація роботи щодо інформування про діяльність виконавчого комітету Березанської міської ради;
  • підготовка матеріалів щодо відзначення підприємств, установ, організацій, а також громадян відзнаками, нагородними документами;
  • здійснення управління у сфері архівної справи;
  • забезпечення контролю за виконанням виконавчими органами міської pa^s законів України, актів Президента України, розпоряджень і доручень місько. - голови;
  • організація роботи щодо підготовки звіту міського голови.
  • Здійснює керівництво діяльністю: відділ документообігу;
  • відділ персоналу;
  • відділ інформаційного забезпечення;
  • архівний сектор;
  • Центр надання адміністративних послуг: відділ з питань реєстрації.