Офіційний портал

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РОБОТИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ


ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РОБОТИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГЦентр надання адміністративних послуг Березанської міської ради спрямований на забезпечення надання якісних адміністративних послуг. Програма щодо створення ЦНАПу розроблена на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

Центр надання адміністративних послуг Березанської міської ради створено 01.06.2013, як постійно діючий робочий орган, в якому методом «єдиного офісу» надається вже 186 адміністративних послуг, згідно з затвердженим переліком надання адміністративних послуг, у 18 сферах діяльності. Через Центр надається 15 платних послуг.

Основними функціями Центру є: прийом громадян, реєстрація адміністративної справи та видача адміністративного результату, надання можливості отримання одночасно декількох адміністративних послуг; організація діяльності з інформування та надання консультацій замовникам із питань надання адміністративних послуг; зменшення часових і фінансових витрат, зумовлених необхідністю відвідування адміністративного органу; скорочення кількості звернень до відповідних адміністративних органів.

На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг (https://cnap-berezan.com.ua) можна ознайомитися з інформацією і функціонуванням Центру та з питань оформлення відповідних документів. З метою створення комфортних умов і заради зручності відвідувачів, на сайті є розділи: «Корисні посилання» та «Електронні сервіси». За допомогою цих послуг суб’єкти звернень мають доступ до електронних послуг, що запроваджені Міністерством юстиції України, Державним земельним кадастром, Державною Міграційною службою.


Статистика обслуговування


Постійно збільшується чисельність звернень громадян до Центру. Так, протягом 2019 року адміністраторами Центру надано 8445 результатів адміністративних послуг, що на 1195 послуг більше, ніж у 2018 році. Протягом 2018 року надано 7250 результатів адміністративних послуг. З метою організації доступності адміністративних послуг, у Центрі надаються послуги не лише жителям ОТГ. Низка послуг надається жителям області, а саме: в сфері реєстрація бізнесу, реєстрація нерухомого майна, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, а також оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів, під час надання відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 №144, у приміщенні Центру здійснюється видача витягів із Державного земельного кадастру про земельну ділянку, також витяги можна замовити за допомогою он-лайн сервісу Держгеокадастру України. Чисельність громадян, які користуються послугами «електронного сервісу», постійно збільшується.

У результаті збільшилась якість надання адміністративних послуг і зменшилися черги для їх отримання.


Сфера

2019 рік

2018 рік

Відділ землекористування та агропромислового комплексу

651

670

Служба у справах дітей та сім’ї

182

75

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства

276

299

Відділ з питань економіки, власності, торгівлі та приватизації житла

26

15

Реєстрації/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб*

1108

1283

Міграційна служба України

2612

2759

Декларація відповідності вимогам пожежної безпеки

-

-

Відділ у Баришівському районі Головного Управління Держгеокадастру у Київській області

1349

1238

Експлуатаційний дозвіл ветеринарної медицини

-

1

Головне територіальне Управління Юстиції у Київській області

(реєстрація громадських об’єднань та формувань)

2

4

Сектор ЖКГ

20

12

Фінансове управління

192

203

КП «Міськводоканал»

6

9

Відділ з питань реєстрації

516

741

Управління соціального захисту населення та праці

8

6

Довідки

1492

0

ДСНС

5

0

Усього

8445

7250

Підводячи підсумки, зазначимо, що наявність в місті Центру надання адміністративних послуг у кінцевому результаті надає можливість:

- забезпечити прозорість, відкритість та зрозумілість дій у сфері надання адміністративних послуг;

- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;

- зменшення часу, необхідного для відвідування органів виконавчої влади, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;

- отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщенні.

ЗВІТ ЗА 2019


Скрипник О.В.,

начальник Центру надання адміністративних послуг






ПОШИРИТИ

Новини

29.01.2020 (19 переглядів)
29 СІЧНЯ - ОСТАННІЙ ДЕНЬ ДЛЯ СПЛАТИ АВАНСУ З ТРАНСПОРТНОГО ПОДАТКУ ТА ПОДАТКУ НА НЕРУХОМІСТЬ

29 січня – останній день для сплати авансу з транспортного податку та податку на нерухомість за IV квартал 29 січня 2020 року останній день сплати юридичними особами авансового внеску за ІV квартал 2019 року податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Згідно пп. 266.10.1 ПКУ юридичні особи сплачують відповідний податок авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації. 29 січня 2020 року є також останнім днем сплати юридичними особами авансового внеску за ІV квартал 2019 року транспортного податку. Нагадуємо, транспортний податок сплачується юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації (пп. 267.8.1 ПКУ).
Матвієнко В.М., начальник фінансового управління

29.01.2020 (23 переглядів)


Сторінка - 1 з 731